Catwalkfrisyrerna













Här kommer lite mer hårinspiration. Mittbenan kommer mer och mer och det används mycket håraccessoarer. Själv tycker jag det är svårt att följa hårtrender slaviskt då det inte alls är säkert att man passar i allt. Olika ansiktformer passar ju till olika frisyrer och det gäller att ta reda på vad man själv passar i, sen tycker jag att man såklart ska våga prova annat än det man alltid har har haft och kanske inte alltid köra på det säkra kortet. Jag själv är en riktig fegis när det kommer till mitt hår, jag har en gång i mitt liv klippt av det och det kommer aldrig hända igen men däremot testa olika färger har jag aldrig varit rädd för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0